Valitse sivu

Treeniohjeet:

ADULT GYM RINGS Voimistelurenkaille

Kiva kun kiinnostuit treenaamaan tuotteellamme ADULT GYM RINGS Voimistelurenkaat. Tältä sivulta löydät treeniohjeita – ole hyvä! Kannattaa myös seurata tätä sivua jatkossa, sillä lisää ohjeita on luvassa!

1. Punnerrus voimistelurenkailla

2. Dippi voimistelurenkailla

Alla olevassa kuvassa dippi on tehty portaikossa, mutta voit tehdä saman liikkeen myös nostamalla jalat esimerkiksi tuolin päälle.

3. Kulmasoutu voimistelurenkailla

Nojaudu selkä maata kohti ja aseta jalat tukevasti esimerkiksi kynnystä, seinää tai portaikkoa vasten. Saat kulmasoudusta sitä raskaamman vastuksen mitä alemmaksi säädät voimistelurenkaiden hihnat ja vastaavasti sitä kevyemmän vastuksen mitä ylemmäs voimistelurenkaiden hihnat ovat säädettynä. Lähtöasennossa pidä kädet suorana ja lähde tekemään vetoliikettä vetämällä lapaluut toisiaan kohti. Pidä vartalo koko liikkeen ajan suorana.

Kun olet vetänyt kulmasoudun yläasentoon, lapaluiden tulee olla tiukasti yhdessä ja kädet koukussa.
FitWood ADULT GYM RINGS Voimistelurenkaat kulmasoutu portaikossa edestä.

LIITY MEIHIN TREENATAKSESI

Suunnitellut kuntolaitteet Skandinaaviseen tyyliin!

Pin It on Pinterest

Share This