Valitse sivu

Treeniohjeet:

M-ROLL 35 Hierontarullalle – Jalkojen lihashuolto

Kiva kun kiinnostuit treenaamaan tuotteellamme M-ROLL 35 Hierontarulla. Tältä sivulta löydät treeniohjeita – ole hyvä! Kannattaa myös seurata tätä sivua jatkossa, sillä lisää ohjeita on luvassa!

Alta voit katsella pikajuoksija Hanna-Maari Latvalan opastuksella lyhyen käyttöopastuksen jaloille tehtävistä kehonhuolto harjoituksista M-Roll 35 -hierontarullalla. Lisää treeniohjeita löydät alla olevista kuvista ja niihin liittyvistä teksteistä.

Lihashuolto jalkapohjille, takareisille ja ulkokalvoille

1. Takareiden rullaus

Aloita asettamalla hierontarulla reiden alle ja istu rullan päälle kuvan osoittamalla tavalla. Laita toinen tai molemmat kädet taaksesi lattialle ylävartalon tukemiseksi. Rullaa ja keinuta edestakaisin polven yläpuolelta lantion alapuolelle. Voit pitää toisen jalan koukussa vieressä tai vaihtoehtoisesti nostaa molemmat jalat rullan päälle. Saat myös tehostettua liikettä laskemalla toisen jalan rullattavan jalan päälle.
Saat myös helposti jatkettua hierontaa reiden sivuosaan vaihtamalla asentoa kuvan osoittamalla tavalla.

2. Selkä

Aseta vaahtorulla selän taaksesi. Laita kätesi pään taakse ja nosta lantiosi maasta. Vieritä hitaasti edestakaisin jalkojesi avulla ja pysähdy jännityspisteissä.

3. Kainalo alue

Asetu kyljellesi ja aseta vaahtotela hieman kainaloasi alapuolelle. Voit laittaa toisen käsivartesi vartalosi etupuolelle tukea varten. Vieritä varovasti edestakaisin.

LIITY MEIHIN TREENATAKSESI!

Suunnitellut kuntolaitteet Skandinaaviseen tyyliin!

Pin It on Pinterest

Share This